Organizácia podujatí v čase koronakrízy – je to (ne)možné?

Máj 15, 2020

Pred niekoľkými dňami sme s pomocou našich súčasných Leadership Trainees zorganizovali virtuálne podujatie pre študentov a budúcich absolventov – náš prvý Novartis Networking Event.

Novartis Networking Event

V priebehu takmer dvojhodinového videohovoru sme šestnástim účastníčkam predstavili našu spoločnosť, interné hodnoty a kariérne možnosti. Súčasťou prezentácie bolo aj predstavenie Leadership Development Programu, ktorý svoje brány otvorí pre absolventov aj túto jeseň. Práve vďaka tomu, že naše podujatie prebehlo virtuálne, mala šancu prezentovať aj Anastasia Sekina, CEE Early Talent Manager, ktorá sa pripojila z Moskvy. Účastníčkam predstavila možnosti zahraničných stáží v rámci programu.

„Špeciálnym hosťom“ nášho podujatia bola naša General Manager Pharma, Suzana Šaćirović. V svojej časti prezentácie sa podelila o cenné rady a skúsenosti, ako si budovať kariéru a nestratiť sa vo veľkom svete kariérnych príležitostí.

Spätná väzba na seba nenechala dlho čakať – už počas videohovoru sme dostali niekoľko poďakovaní. Pozitívne reakcie sme dostávali aj po jeho skončení – všetky opýtané účastníčky potvrdili, že by takúto prezentáciu odporúčali svojim známym, či kamarátom.

Sme veľmi radi, že aj napriek súčasnej situácii a nemožnosti zorganizovať takéto podujatie verejne, sa nám to podarilo vo virtuálnom priestore. Aj takýmto spôsobom sme možno niekoľkým talentovaným študentkám pomohli rozhodnúť sa, ako naštartujú svoju kariéru po ukončení štúdia. Na základe pozitívnych ohlasov už teraz rozmýšlame nad ďalším pokračovaním tohto podujatia. Chceme byť nielen lídrom v oblasti inovácií, ale aj inšpiráciou pre mladé talenty.

Viac o podujatí nájdete na našej LinkedIn page.